Selasa, 5 April 2011

bismillahirrahmaanirrahim..

Ya Allah jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada
seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu

Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati,izinkanlah aku
menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut
padaMu agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...

Ya Rabbana, jika aku jatuh hati jagalah hatiku
padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu...

Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu,rindukanlah aku
pada seseorang yang merindui syahid di jalan Mu...

Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasihMu
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu

Ya Allah, jika aku jatuh hati pada kekasihMu
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam
perjalanan panjang menyeru manusia
kepadaMu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan